CA18DET galvos tarpinės keitimas
CA18DET galvos tarpinės keitimas
Pribrendo reikalas keisti tarpinę, todėl turiu keletą klausimų. Esat keitęs ne vienas, tai turėsit patarimų.
Kokia naudoti tarpinę:
OEM (79e)?
Metalinę?
Imti tokį komplekta http://www.frsport.com/FRSPORT-1179-FR- ... 15965.html?
Gal kas esat pirkę pigiau, geriau?
Galvos smeiges:
OEM (11e-1vnt)?
ARP?
Galvą šlifuoti?
Bloką šlifuoti?
Mąstau, nešlifuoti bent bloko, o tiesiog atnaujinti paviršių rankomis.
Kaip išvalyti antifreezą iš tepalo kanalų ir visur kur jo pateko? Išgaruos pats?
https://www.youtube.com/watch?v=uYkSB8GQquc
Ateityje, manau nebus daugiau, nei 300ag.
Kokia naudoti tarpinę:
OEM (79e)?
Metalinę?
Imti tokį komplekta http://www.frsport.com/FRSPORT-1179-FR- ... 15965.html?
Gal kas esat pirkę pigiau, geriau?
Galvos smeiges:
OEM (11e-1vnt)?
ARP?
Galvą šlifuoti?
Bloką šlifuoti?
Mąstau, nešlifuoti bent bloko, o tiesiog atnaujinti paviršių rankomis.
Kaip išvalyti antifreezą iš tepalo kanalų ir visur kur jo pateko? Išgaruos pats?
https://www.youtube.com/watch?v=uYkSB8GQquc
Ateityje, manau nebus daugiau, nei 300ag.
Last edited by TaiTiek on 30 Apr 2015, 09:50, edited 2 times in total.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
gal ne į tą forumą pataikiau? dvi dienos, beveik 100 peržiūrų, o niekas neturi ką pasakyt.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
As kiek esu rinkes cashkiu budavo taip , tarpine daryta kazkas apie 35lt budavo , varstai tie patys stock , galva slifuota , ir vaziuodavo be problemu su t28 ir 1,2bar boosto kiek powerio nezinau bet nebuvo kad prapustu tarpine ar kazka , iki 300ag manau to pakaktu jei sukt daugiau tai jau reiktu rimciau daryt
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
ką reiškia daryta tarpinė? išsikarpei pats iš kažko?Liutukas wrote:As kiek esu rinkes cashkiu budavo taip , tarpine daryta kazkas apie 35lt budavo , varstai tie patys stock , galva slifuota , ir vaziuodavo be problemu su t28 ir 1,2bar boosto kiek powerio nezinau bet nebuvo kad prapustu tarpine ar kazka , iki 300ag manau to pakaktu jei sukt daugiau tai jau reiktu rimciau daryt
galvos varžtus reikėtų pasikeist, nes manau, praeitas savininkas rinkdamas variklį, dėjo buvusius. Tai skaičiuojan, čia jau butų trečias veržimas.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
nepats iskarpiau yra firma klaipedoj kur daro tas tarpines , jei varstus jau zadi keist tai iskart dek arp negu stockinius pirkt.
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
Erling tarpine ir viskas ledas;) varžtai seni geri.galva pasidaryk pilnai asveloj ar dar kur. Jei detonacijos nebus važinėjant 100metu laikys.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
Kur perkat tas Elring tarpines? Tarpinės storis svarbu, jei pašlifuota galvą?
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
galva paruošta, tarpinė bus Victor Reinz.
Kaip dėl tepalo kanalų ir į juos patekusio vandens?
Kaip dėl tepalo kanalų ir į juos patekusio vandens?
Last edited by TaiTiek on 07 May 2015, 14:16, edited 1 time in total.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
As tai del to nesuku galvos , nebent ten labai daug pateko , jei ten keli lasai tai nieko baisaus
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
tai va, reikės išleist tepalus, pažiūrėt kiek ten to skysčio. Bet realiai tik per žiedus kiek pateko, tiek, o žiedai geri, kompresiją laiko, tai manau, nebus daug.Liutukas wrote:As tai del to nesuku galvos , nebent ten labai daug pateko , jei ten keli lasai tai nieko baisaus
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
Praplovimui supilk pigiaussius tepalus.padirbęs antlaisvu ir issiplaus viskas.ploto gerus ir go drifting
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
ateičiai:
Naudokit tik naujus galvos varžtus. Man sukant senus, vos neatsitiko feilas, vienas varžtas pradėjo temptis ir išsitempė apie 1,3mm, laimei, laiku sustojau veržti ir išsukau.
Naudokit tik naujus galvos varžtus. Man sukant senus, vos neatsitiko feilas, vienas varžtas pradėjo temptis ir išsitempė apie 1,3mm, laimei, laiku sustojau veržti ir išsukau.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
šiandien išleidau tepalus, tai pastebėjau, kad tepimo sistemoje nemažai aušinimo skysčio, o tai yra: "Aušinimo skysčio patekimas į variklio karterį yra techninė problema, kurią reikia diagnozuoti ir pašalinti. Vien alyvos keitimu šios problemos išspręsti neįmanoma." (http://www.ratai.lt/cgi-bin/SearchResul ... &TXT=Eagle)
patarimai?
patarimai?
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
o tai tu nebuvai praputes tarpines ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
taip, prapūtė, bet tik dabar išleidau tepalus.UNeX wrote:o tai tu nebuvai praputes tarpines ?
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
Greiciausiai neprapute o nudetonavo.tai tu ten gali auksu primyzt i varikli nevaziuos kol nesutvarkysi priezasties:)
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
what?Gedasx wrote:Greiciausiai neprapute o nudetonavo.tai tu ten gali auksu primyzt i varikli nevaziuos kol nesutvarkysi priezasties:)
važiavo gerai, perkaito, per žioplą galvą ir prapūtė. Klausimas buvo, kaip išvalyti tepimo sistemą? Auksu?
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
o tai dar neatsake i klausima pries tai? nesuprantu...TaiTiek wrote:Klausimas buvo, kaip išvalyti tepimo sistemą?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
Neatsakė.UNeX wrote:o tai dar neatsake i klausima pries tai? nesuprantu...TaiTiek wrote:Klausimas buvo, kaip išvalyti tepimo sistemą?
Kitaip paklausiu: ar TIKRAI tepalo pakeitimas išplaus visa brudą nuo antifreezo ir tepalo mixo?
NES: "Aušinimo skysčio patekimas į variklio karterį yra techninė problema, kurią reikia diagnozuoti ir pašalinti. Vien alyvos keitimu šios problemos išspręsti neįmanoma."
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
matau tu skaityt nemoki tai tavo technine problema ir buvo PRAPUSTA TARPINE. O jei butum pakeites tepalus, bet nepakeites tarpines, tai butum neissprendes problemos. All clear ?TaiTiek wrote:Neatsakė.UNeX wrote:o tai dar neatsake i klausima pries tai? nesuprantu...TaiTiek wrote:Klausimas buvo, kaip išvalyti tepimo sistemą?
Kitaip paklausiu: ar TIKRAI tepalo pakeitimas išplaus visa brudą nuo antifreezo ir tepalo mixo?
NES: "Aušinimo skysčio patekimas į variklio karterį yra techninė problema, kurią reikia diagnozuoti ir pašalinti. Vien alyvos keitimu šios problemos išspręsti neįmanoma."
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
nesusišnekam mes
pacituosiu daugiau:
"Aušinimo skystis yra pagrindinis alyvos priešas. Jis dvejopai skatina nuosėdų susidarymą. Pirma, jis įveda į alyvą vandenį. Pasekmė - anksčiau minėtos problemos. Antra, maišosi du nesiderinami skysčiai - alyva ir aušiklis. Aukšta temperatūra variklyje skatina alyvos ir aušinimo skysčio sąveiką, kurios pasekmė yra nuosėdos. Kai kurios iš jų yra lipnios ar drebučių pavidalo, kitos - kietos ir tirpios, užkemšančios kanalus ir stabdančios laisvą alyvos srautą. Abiem atvejais variklio amžius trumpėja. Be to, varikliui ataušus kai kurios nuosėdos pasidaro labai klampios. Dėl to variklis gali net užsikirsti. Jokie alyvų priedai nesugeba patikimai apsaugoti nuo nuosėdų, atsirandančių aušikliui patekus į variklinę alyvą. Aušinimo skysčio patekimas į variklio karterį yra techninė problema, kurią reikia diagnozuoti ir pašalinti. Vien alyvos keitimu šios problemos išspręsti neįmanoma."
pas mane viskas papraščiau: į sistemą yra patekę aušinimo skysčio (daugiau nepateks), kuris susimaišė su alyva ir pasidarė mixas, kuris, pasak straipsnio, taip lengvai nepasišalina (su alyvos pakeitimu). Gerai ta, kad variklis su tokiu mixu ilgai nedirbo. Todėl klausiu ar TIKRAI tas pakeitimas/praplovimas padės?
bet kito pasirinkimo neturiu, praplausiu tiesiog tepalu (leidžiant padirbt ant laisvų).
pacituosiu daugiau:
"Aušinimo skystis yra pagrindinis alyvos priešas. Jis dvejopai skatina nuosėdų susidarymą. Pirma, jis įveda į alyvą vandenį. Pasekmė - anksčiau minėtos problemos. Antra, maišosi du nesiderinami skysčiai - alyva ir aušiklis. Aukšta temperatūra variklyje skatina alyvos ir aušinimo skysčio sąveiką, kurios pasekmė yra nuosėdos. Kai kurios iš jų yra lipnios ar drebučių pavidalo, kitos - kietos ir tirpios, užkemšančios kanalus ir stabdančios laisvą alyvos srautą. Abiem atvejais variklio amžius trumpėja. Be to, varikliui ataušus kai kurios nuosėdos pasidaro labai klampios. Dėl to variklis gali net užsikirsti. Jokie alyvų priedai nesugeba patikimai apsaugoti nuo nuosėdų, atsirandančių aušikliui patekus į variklinę alyvą. Aušinimo skysčio patekimas į variklio karterį yra techninė problema, kurią reikia diagnozuoti ir pašalinti. Vien alyvos keitimu šios problemos išspręsti neįmanoma."
pas mane viskas papraščiau: į sistemą yra patekę aušinimo skysčio (daugiau nepateks), kuris susimaišė su alyva ir pasidarė mixas, kuris, pasak straipsnio, taip lengvai nepasišalina (su alyvos pakeitimu). Gerai ta, kad variklis su tokiu mixu ilgai nedirbo. Todėl klausiu ar TIKRAI tas pakeitimas/praplovimas padės?
bet kito pasirinkimo neturiu, praplausiu tiesiog tepalu (leidžiant padirbt ant laisvų).
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
Blet seni;) neskaityk nesamoniu.isleisk visa suda .antifrizas visada buna apacioje.ir jo nelieka kazkur.palik tegul isvarva.surinkes galva uzpilk pigaus tepalo.tegul padirba iki uzkaitimo.tada ispilk leva tepala ir pilk gera.ir lakstyk.
Re: CA18DET galvos tarpinės keitimas
vsio, ponel nenoriu prifeilint, tai aiškinuosi. Suku galvą, keičiu tepalą ir sekmadienį dalyvauju. Gal...