Sveiki, turiu keletą klausimų, kurių iškilo konstruojant "notchtop" SR'ą.
1 klausimas: Pirkau Garrett T28 turbiną su armuotom šlangom. Turbina turi 3 varžtus, + tepalo nuleidimas. Vienas varžtas tepalo padavimas, kitas aušinimas, o kam trečias varžtas ir kur jį jungti? :/ Niekaip nerandu. Taip pat duotos trys armuotos šlangos. Dviejų galai o-ring'ai, vienos vienas galas o-ring'as, o kitas galas įkist į šlangą. Ar tas galas mano turimam varikliui bus netinakamas, kur su įmaut šlangą ar čia viskas ok, bet tada kur jungt tą šlangą? Aš nerandu. Pridedu nuorodas į nuotraukas: turbinos 3 varžtai ir tepalo nuleidimas, kur sujungtos tos dvi šlangos (tepimas, aušinimas) ir kaip atrodo ta trečioji šlangą dėl kurios kyla klausimas kur ją jungt.
Nuotraukos:
1.
Tepalo nuleidimas ir pirmasis varžtas iš vienos pusės.
2.
Tepalo nuleidimas ir antrasis varžtas iš kitos pusės.
Trečiasis varžtas tarp tų dviejų per vidurį, matosi abejose foto viršutinis.
3.
Tepimo ir aušinimo žarnos jungiasi čia. (Į variklio švarą nekreipkim dėmesio, viskas valysis).
4.
Trečioji žarna, kurios ir nežinau, kur jungsis ir kokia jos paskirtis? Ir klausimas ar tada tas galas išvis man tinakamas ar taip pat abu o-ring'ai turi būti?
2 klausimas: Yra SR dėžė. Nebuvo tvirtinimo kronšteino todėl nutariau nuimt jį nuo CA dėžės. Turiu poliuretaninę pagalvę. Kaip ją įdėti? Ar teisingai suprantu, kad norint įdėti mano turimą pagalvę, reikia išpjauti originalią CA dėžės kronšteino pagalvę, išimti tą vidurinę dalį (žiūrėti 2 foto žemiau) ir tada įdėti poliuretaninę? Automatiškai ji tvirtintųsi iškart su visu dėžės didžiuoju kronšteinu šoniniais varžtais tuomet, o tie mažieji varžtai pagalvės viduryje prie to pagrindinio dėžės laikiklio ir viskas? Jei ne, patarkit ką ne taip supratau. Ačiū. Žemiau nuorodos į nuotraukas:
1.
2.
Esu pradžiamokslis. tad daug kas daroma pirmą kartą, kaiko nežinant, tad už kvailus klausimus neteiskit
Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
viena šlanga tepalo padavimas, kita nuleidimas ir dvi šlangos vandeniui cirkuliuot.
poly pagalve ir dedi vietos stock, nereikia jų sujunginėt.
o sr20det manual'ą turi?
poly pagalve ir dedi vietos stock, nereikia jų sujunginėt.
o sr20det manual'ą turi?
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
Nu jo, tos trečios armuotos šlangos paskirtis taip, bet kur ją jungt prie SR? Niekaip nerandu. Manualo neturiu, tai ko gero ir nerasiu be jo.TaiTiek wrote:viena šlanga tepalo padavimas, kita nuleidimas ir dvi šlangos vandeniui cirkuliuot.
poly pagalve ir dedi vietos stock, nereikia jų sujunginėt.
o sr20det manual'ą turi?
Dėl pagalvės, tai taip, suprantu, kad tos originalios gumos mažajame kronšteine (raudonai pažymeta) išpjaut? O žaliai pažymėtą dalį išvis išmest ir dėt iškart poliuretaninę pagalvę tarp tų išpjautų gumų vietos ir sukt tada mažąjį kronšteiną prie tvirtinimo kronšteino ir psio? Taprasme esmė ar reikia pjaut tas gumas kur pažymėjau ir ar reik atskratyt tos vidurinės žaliai žymėtos dalies?
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
aušinimo šlanga su tiesiu sujungimu (skirtu kitai šlangai) - spėju bus nuo sr20 redtop motoro, nes ten viena iš aušinimo šlangų jungiasi po intake kolektorium.
notchtop, kas ūkiškiau vadinamas tiesiog S14 motoras turi biškį kitokius sujungimus, atsiversk manualo engine mechanical EM-11 puslapį ir galbūt taps aiškiau.
notchtop, kas ūkiškiau vadinamas tiesiog S14 motoras turi biškį kitokius sujungimus, atsiversk manualo engine mechanical EM-11 puslapį ir galbūt taps aiškiau.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
Ačiū na manau pavyko išsiaiškinti, kur ta trečioji aušinimo grįžtamoji turi jungtis (pažymėjau klaustuku):ard wrote:aušinimo šlanga su tiesiu sujungimu (skirtu kitai šlangai) - spėju bus nuo sr20 redtop motoro, nes ten viena iš aušinimo šlangų jungiasi po intake kolektorium.
notchtop, kas ūkiškiau vadinamas tiesiog S14 motoras turi biškį kitokius sujungimus, atsiversk manualo engine mechanical EM-11 puslapį ir galbūt taps aiškiau.
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
Gal galima plakatų nedėti į forumą?
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
200sx 92' Stage [6] Drift Tool
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
Atsiprasau www.part.lt įkelus nuotraukas, siūlo pasirinkimą: "nuoroda forumui", tai tokio dydžio ir deda :/Fiend wrote:Gal galima plakatų nedėti į forumą?
Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas
http://www.jdmlegion.com/Assets/S14.SR2 ... Manual.pdf
pasistudijuok, pats susirasi, bus viskas daug aiškiau.
pasistudijuok, pats susirasi, bus viskas daug aiškiau.