Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Skirta 200sx, 300zx, 350z, skyline ir kitiems smagiems Nissan modeliams
Post Reply
User avatar
Snigurack
Posts: 122
Joined: 10 Apr 2010, 11:34
Location: Vilnius/Pasvalys
Contact:

Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by Snigurack »

Sveiki, turiu keletą klausimų, kurių iškilo konstruojant "notchtop" SR'ą.

1 klausimas: Pirkau Garrett T28 turbiną su armuotom šlangom. Turbina turi 3 varžtus, + tepalo nuleidimas. Vienas varžtas tepalo padavimas, kitas aušinimas, o kam trečias varžtas ir kur jį jungti? :/ Niekaip nerandu. Taip pat duotos trys armuotos šlangos. Dviejų galai o-ring'ai, vienos vienas galas o-ring'as, o kitas galas įkist į šlangą. Ar tas galas mano turimam varikliui bus netinakamas, kur su įmaut šlangą ar čia viskas ok, bet tada kur jungt tą šlangą? Aš nerandu. Pridedu nuorodas į nuotraukas: turbinos 3 varžtai ir tepalo nuleidimas, kur sujungtos tos dvi šlangos (tepimas, aušinimas) ir kaip atrodo ta trečioji šlangą dėl kurios kyla klausimas kur ją jungt.
Nuotraukos:
1. Image
Tepalo nuleidimas ir pirmasis varžtas iš vienos pusės.
2. Image
Tepalo nuleidimas ir antrasis varžtas iš kitos pusės.
Trečiasis varžtas tarp tų dviejų per vidurį, matosi abejose foto viršutinis.
3. Image
Tepimo ir aušinimo žarnos jungiasi čia. (Į variklio švarą nekreipkim dėmesio, viskas valysis).
4. Image
Trečioji žarna, kurios ir nežinau, kur jungsis ir kokia jos paskirtis? Ir klausimas ar tada tas galas išvis man tinakamas ar taip pat abu o-ring'ai turi būti?

2 klausimas: Yra SR dėžė. Nebuvo tvirtinimo kronšteino todėl nutariau nuimt jį nuo CA dėžės. Turiu poliuretaninę pagalvę. Kaip ją įdėti? Ar teisingai suprantu, kad norint įdėti mano turimą pagalvę, reikia išpjauti originalią CA dėžės kronšteino pagalvę, išimti tą vidurinę dalį (žiūrėti 2 foto žemiau) ir tada įdėti poliuretaninę? Automatiškai ji tvirtintųsi iškart su visu dėžės didžiuoju kronšteinu šoniniais varžtais tuomet, o tie mažieji varžtai pagalvės viduryje prie to pagrindinio dėžės laikiklio ir viskas? Jei ne, patarkit ką ne taip supratau. Ačiū. Žemiau nuorodos į nuotraukas:
1. Image
2. Image

Esu pradžiamokslis. tad daug kas daroma pirmą kartą, kaiko nežinant, tad už kvailus klausimus neteiskit :)

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by TaiTiek »

viena šlanga tepalo padavimas, kita nuleidimas ir dvi šlangos vandeniui cirkuliuot.
poly pagalve ir dedi vietos stock, nereikia jų sujunginėt.

o sr20det manual'ą turi?

User avatar
Snigurack
Posts: 122
Joined: 10 Apr 2010, 11:34
Location: Vilnius/Pasvalys
Contact:

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by Snigurack »

TaiTiek wrote:viena šlanga tepalo padavimas, kita nuleidimas ir dvi šlangos vandeniui cirkuliuot.
poly pagalve ir dedi vietos stock, nereikia jų sujunginėt.

o sr20det manual'ą turi?
Nu jo, tos trečios armuotos šlangos paskirtis taip, bet kur ją jungt prie SR? Niekaip nerandu. Manualo neturiu, tai ko gero ir nerasiu be jo.
Dėl pagalvės, tai taip, suprantu, kad tos originalios gumos mažajame kronšteine (raudonai pažymeta) išpjaut? O žaliai pažymėtą dalį išvis išmest ir dėt iškart poliuretaninę pagalvę tarp tų išpjautų gumų vietos ir sukt tada mažąjį kronšteiną prie tvirtinimo kronšteino ir psio? Taprasme esmė ar reikia pjaut tas gumas kur pažymėjau ir ar reik atskratyt tos vidurinės žaliai žymėtos dalies?
Image

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by TaiTiek »

mesk tu tą seną pagalvę :o
google search:
Image

forume search:
viewtopic.php?f=10&t=2210

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by ard »

aušinimo šlanga su tiesiu sujungimu (skirtu kitai šlangai) - spėju bus nuo sr20 redtop motoro, nes ten viena iš aušinimo šlangų jungiasi po intake kolektorium.
notchtop, kas ūkiškiau vadinamas tiesiog S14 motoras turi biškį kitokius sujungimus, atsiversk manualo engine mechanical EM-11 puslapį ir galbūt taps aiškiau.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Snigurack
Posts: 122
Joined: 10 Apr 2010, 11:34
Location: Vilnius/Pasvalys
Contact:

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by Snigurack »

ard wrote:aušinimo šlanga su tiesiu sujungimu (skirtu kitai šlangai) - spėju bus nuo sr20 redtop motoro, nes ten viena iš aušinimo šlangų jungiasi po intake kolektorium.
notchtop, kas ūkiškiau vadinamas tiesiog S14 motoras turi biškį kitokius sujungimus, atsiversk manualo engine mechanical EM-11 puslapį ir galbūt taps aiškiau.
Ačiū :) na manau pavyko išsiaiškinti, kur ta trečioji aušinimo grįžtamoji turi jungtis (pažymėjau klaustuku):
Image

User avatar
Fiend
Posts: 1670
Joined: 28 Mar 2004, 16:03
Location: Vilnius

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by Fiend »

Gal galima plakatų nedėti į forumą?
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool

User avatar
Snigurack
Posts: 122
Joined: 10 Apr 2010, 11:34
Location: Vilnius/Pasvalys
Contact:

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by Snigurack »

Fiend wrote:Gal galima plakatų nedėti į forumą?
Atsiprasau :) www.part.lt įkelus nuotraukas, siūlo pasirinkimą: "nuoroda forumui", tai tokio dydžio ir deda :/

User avatar
Karolis_1
Posts: 154
Joined: 12 Aug 2009, 23:58
Location: Kaunas

Re: Klausimai: Garrett T28 žarnų jungimas/greičių dėžės poliuretaninės pagalvės dėjimas

Post by Karolis_1 »

http://www.jdmlegion.com/Assets/S14.SR2 ... Manual.pdf

pasistudijuok, pats susirasi, bus viskas daug aiškiau.

Post Reply