Sveiki,
Taigi prisidariau problemu. Turbut per mazai prisiskaiciau arba kaikur perskaiciau klaidinga info. S14a, namu salygom norejau pasidaryti issukima.
Taigi pastumiau vairo kolonele traverse 25mm i prieki.
Prailginau šakes 25mm.
Bet nemodinau stebulės. ( ten kur yra bump point ir tvirtinasi vairo traukute)
Klausimas toks. Ar ar stebule irgi turėčiau trumpinti 25mm? kad viskas atsistotu i savo vietas? Ir ar po trupinimo turečiau keisti vairo traukes? Jeigu taip tai ar jas reikia ilginti ir kiek?
Ir ka dar turėciau padaryti? P.S i surudyjusius amortikus nekreipkit demesio, jie tik uzmesti del primatavimo, yra coilai.
Prisidariau problemu su isukimu
Prisidariau problemu su isukimu
Last edited by Kazokas on 09 May 2014, 15:44, edited 1 time in total.
Nissan S14a '99 (Drift project)
Volvo V70 (Daily)
Volvo V70 (Daily)
Re: Prisidariau problemu su isukimu
Stumdamas vairo kolonėlę ir ilgindamas šakes tu išsukimo papildomo net negauni, tai daroma dėl kitų priežasčių, apie kurias tikiu tu jau skaitei. Išsukimui padidinti būtent ir reikia trumpinti stebulę. O konkrečiau tai gal kas labiau su šitu reikalu nisanuose susidūręs pakomentuos, bet šiaip gi pilnas internetas su info ką ir kaip nissanams daryti tai matomai namų darbų iki galo nepadarei
Re: Prisidariau problemu su isukimu
na su namu darbais man visada sunkiai sekesi
Tiesiog tai buvo paruosiamieji darbai, kad galima butu testi vairo isukimo darbus. Nes sakes ilginti ar taip ar taip reikia. Tiesiog nesugebejau rasti info apie stebules ir vairo traukiu perdarymus. arba ieskojau ne ten
Tiesiog tai buvo paruosiamieji darbai, kad galima butu testi vairo isukimo darbus. Nes sakes ilginti ar taip ar taip reikia. Tiesiog nesugebejau rasti info apie stebules ir vairo traukiu perdarymus. arba ieskojau ne ten
Nissan S14a '99 (Drift project)
Volvo V70 (Daily)
Volvo V70 (Daily)
- DRiftERizer
- Posts: 241
- Joined: 04 Feb 2011, 12:30
- Location: Vilnius
Re: Prisidariau problemu su isukimu
Anokia cia beda. Esi pusiaukelej. Toliau:
* Susitrumpinai stebules (t.y. ta vieta kur sukasi vairo traukes antgalis),
* del ilgintu sakiu gali pritrukti vairo traukiu ilgio, bei tau reikia kad vairo kolonele turetu didesne eiga. Todel:
- palieki originalias vairo traukes, bet pasidarai/susirandi spacerius i vairo kolonele tokius kaip cia http://www.enjukuracing.com/products/GK ... 7DS15.html
- arba dedi ilgesnes vairo traukes bei kokiu 6-7mm saibutes i kolonele. As rinkciausi pirma varianta.
* Reguliuojamus tensionus berods turi, todel toliau jau suvedimo reikalas.
IMHO Del sakiu ilgio, jei nori gero lock'o, manau reiketu didesnio ilginimo nei 2,5cm. Ir visa tai geriausia jau surinkineti su coilais, o ne su stock ammo, nes coilai turi ratu isvirtimo reguliavima virsuj.
* Susitrumpinai stebules (t.y. ta vieta kur sukasi vairo traukes antgalis),
* del ilgintu sakiu gali pritrukti vairo traukiu ilgio, bei tau reikia kad vairo kolonele turetu didesne eiga. Todel:
- palieki originalias vairo traukes, bet pasidarai/susirandi spacerius i vairo kolonele tokius kaip cia http://www.enjukuracing.com/products/GK ... 7DS15.html
- arba dedi ilgesnes vairo traukes bei kokiu 6-7mm saibutes i kolonele. As rinkciausi pirma varianta.
* Reguliuojamus tensionus berods turi, todel toliau jau suvedimo reikalas.
IMHO Del sakiu ilgio, jei nori gero lock'o, manau reiketu didesnio ilginimo nei 2,5cm. Ir visa tai geriausia jau surinkineti su coilais, o ne su stock ammo, nes coilai turi ratu isvirtimo reguliavima virsuj.
Re: Prisidariau problemu su isukimu
Dekui uz info. Coilai yra is chamber plate irgi yra. cia ti kdel prisimatavimo buvo uzmesti stock amortikai
Nissan S14a '99 (Drift project)
Volvo V70 (Daily)
Volvo V70 (Daily)