Dujos i 200sx
Dujos i 200sx
Suprantu, kad galiu but islazdavotas visais kantais, nu bet supraskit, kas gi nenoretu turet "super EKO dragster"
t.y. vaziuot greitai o moket mazai. Kad 200sx vaziuoja greitai nieks neabejoja, nu bet vidutines sanaudos 12l man, eiliniam lietuviui, kiek daugoka, ir apskritai vazinet benzinu eiliniam lietuviui yra brangoka, ypac jei vaziuoji ne maziau 4000km/men.
Todel, nusipirkus bet kokia masina, naturaliai kyla pagunda ja pagaidint istatant i uzpakali klizma, i kuria iputus bezdalu galima vaziuot dvigubai pigiau.
Istatyt tokia klizma i audi ar VW niekam nenaujiena ir veikia ji paprastai labai neblogai. Nu o bet kaip visgi butu su tokiu lektuveliu kaip nissan 200sx?
Taigi gal kas esat vazineje, ar turit kokiu ziniu, kaip teoriskai viskas turetu vykti, apie duju iranga i 200sx arba 240sx?
Busiu dekingas uz bet kokius pamastymus.
P
.S. Jei lazdavosit, tai darykit tai argumentuotai.
t.y. vaziuot greitai o moket mazai. Kad 200sx vaziuoja greitai nieks neabejoja, nu bet vidutines sanaudos 12l man, eiliniam lietuviui, kiek daugoka, ir apskritai vazinet benzinu eiliniam lietuviui yra brangoka, ypac jei vaziuoji ne maziau 4000km/men.
Todel, nusipirkus bet kokia masina, naturaliai kyla pagunda ja pagaidint istatant i uzpakali klizma, i kuria iputus bezdalu galima vaziuot dvigubai pigiau.
Istatyt tokia klizma i audi ar VW niekam nenaujiena ir veikia ji paprastai labai neblogai. Nu o bet kaip visgi butu su tokiu lektuveliu kaip nissan 200sx?
Taigi gal kas esat vazineje, ar turit kokiu ziniu, kaip teoriskai viskas turetu vykti, apie duju iranga i 200sx arba 240sx?
Busiu dekingas uz bet kokius pamastymus.
P
.S. Jei lazdavosit, tai darykit tai argumentuotai.
Re: Dujos i 200sx
nu jo, as ir audi turiu. 80. 2l DOHC, dujos. sudas, nes labai sunku jas ant audiniu ipurskimo normaliai sureguliuot, ne is vieno esu girdejes kad su audi ipurskimu+dujos reikalai ne kokie. taip kad i audi dujos irgi nelabai. pritariu Groozdui, pirk koki kasdienini masineka, kad dujos normaliai eitu idet, o 200pasilik savaitgaliui. manau pigiau ir geriau iseis
as pirkau 200sx su dujom. dabar duju balionuj neliko vietos bagazinej. tai galiu parduot, jei nori. vekia normaliai tiek su ipurskimu, tiek ir su turbina. o del audiniu- meluojat zmones!!! kaip jums ne geda?!!? reikia ne kaimishkiam vaziuot duju statyt, o i sertifikuota duju servisa! ir viskas bus ok. i mano 200 deta lietuvoj priesh 1.5 metu BRC. draugai, pazystami su dujoom vazineja ir neturi bedu, tik kad po metu ar dveju prasideda pirmos problemos. as vanduo kaupiasi balione, ar diafragmas keis reikia, filtrai elektromagnetai... byra variklis galu gale. ten kazkas (girdejau pasakojo) jog ""200sx duju but negali, nes stovi turbina ir ,pastacius dujas, neveiks turbo, mashina netrauks, ir karoce.... brangu bus pastatyt, turbina reik nuiminet....."""" manishkiam nissane viskas veike. tik kad kad duju padavimo slegis yra mazesnis negu benzino padavimo slegis ir tiesiog nuo 5500 apsuku kai dar tuscias balionas dingsta trauka, kol nesumazinsi apsuku. vot. taigi turiu dujas, bet nevazineju- shudas.
Best music, best security system, best drive
Matyt ir ash prisidesiu prie shios pozicijos.Fiend wrote:prisidesiu prie Groo
jei tau reikia daug maltis po miesta tai sx mazam biudzetui netinka ir nepatogu (sildyt, ausint varikli..)
yra gi visokiu triperiu mazai valganciu...
O laisvalaiki isedes i sx pajusi tikra malonuma
Kasdien vazineti su SX nepatogu - shildymas, aushinimas (ypac, jei rupiniesi tikrai kartais per daug). Bet pramogai, laisvalaikiui ir pan. - tikrai FUN.
Del kuro asmenishkai atmetu - kasdien vazineju su 2.8 ltr. V6 varikliu. Toks variklis yra labiau tinkantis tingesniam (bet nereishkia, kad letesniam) vaziavimui.
Jei rupi sanaudos - nusiperki koki taupu auto ir maliesi. O emocijoms ishgauti - paemi SX'a.
Aciu uz atsakymus
kas liecia sildyma ir ausinima variklio tai cia man nedidele beda, nes didziaja dali kilometru prisuku vazinedamas uzmiesciais. Net kelias i darba - autostrada.
Dabar vazineju MB190 2.0 dujos. Kai nusipirkau buvau gerokai nusigandes nes netgi keliose firmose (viena is ju gan zinoma) man aiskino, kad cia sudas gausis su dujom, tipo K-jet ipurskimas ant duju niekaip nedirbs, o jei ir dirbs tai labai chujovai, kol galu gale neradau skelbimo laikrasty (dedam dujas i mersus), nuvaziavau i tokia firmele Silainiuose ir dabar jau 35000 su ta iranga isukau ir jokiu problemu.
200sx visada norejau turet, tik tada kai pirkau savo mersa ant nissano pinigu pritruko, dabar ir pinigu atsirado ir, kaip matau, nissanai atpigo.
Juolab, kad kai kalbu su nissanu pardavejais ir su duju montuotojais - kiek zmoniu tiek nuomoniu, kuo gilyn i miska tuo daugiau medziu. O patirtis su praeityje turetom masinom leidzia manyti, kad reikia isgirsti kuo daugiau patarimu, kad issirinktum ta lemiama, priimtum sprendima ir pirmyn i kelia...
kas liecia sildyma ir ausinima variklio tai cia man nedidele beda, nes didziaja dali kilometru prisuku vazinedamas uzmiesciais. Net kelias i darba - autostrada.
Dabar vazineju MB190 2.0 dujos. Kai nusipirkau buvau gerokai nusigandes nes netgi keliose firmose (viena is ju gan zinoma) man aiskino, kad cia sudas gausis su dujom, tipo K-jet ipurskimas ant duju niekaip nedirbs, o jei ir dirbs tai labai chujovai, kol galu gale neradau skelbimo laikrasty (dedam dujas i mersus), nuvaziavau i tokia firmele Silainiuose ir dabar jau 35000 su ta iranga isukau ir jokiu problemu.
200sx visada norejau turet, tik tada kai pirkau savo mersa ant nissano pinigu pritruko, dabar ir pinigu atsirado ir, kaip matau, nissanai atpigo.
Juolab, kad kai kalbu su nissanu pardavejais ir su duju montuotojais - kiek zmoniu tiek nuomoniu, kuo gilyn i miska tuo daugiau medziu. O patirtis su praeityje turetom masinom leidzia manyti, kad reikia isgirsti kuo daugiau patarimu, kad issirinktum ta lemiama, priimtum sprendima ir pirmyn i kelia...
truputi paaiskinsiu situacija:
ankschiau dar galvojau kad imanoma lietuvoj pasidaryt turbo+duja, bet buvo kliutis kintamas oktaninis duju skaichius lietuvoje. kas kuro sureguliavima padaro neimanoma, t.y. pusti nesigautu
pries kelias dienas varchiau mazeikiu naftos, automobiliniu duju kokybes testo rezultatus, ~menesio senumo duomenys, pagal LR standartus reikia kad butu oktaninis skaichius ~92... O mazeikiu nafta daro apie 93,5! T.y. atsiverti corkio belo knygute, ir pasiziuri kad pusti 1bar, koks turi buti suspaudimo laipsnis... manes tai netenkintu
ankschiau dar galvojau kad imanoma lietuvoj pasidaryt turbo+duja, bet buvo kliutis kintamas oktaninis duju skaichius lietuvoje. kas kuro sureguliavima padaro neimanoma, t.y. pusti nesigautu
pries kelias dienas varchiau mazeikiu naftos, automobiliniu duju kokybes testo rezultatus, ~menesio senumo duomenys, pagal LR standartus reikia kad butu oktaninis skaichius ~92... O mazeikiu nafta daro apie 93,5! T.y. atsiverti corkio belo knygute, ir pasiziuri kad pusti 1bar, koks turi buti suspaudimo laipsnis... manes tai netenkintu
..
voobscem- cia zmogaus reikalas. siaip labai labai uzsinorejau s13- priesh naujaka pradejau ieshkot, tai tik vasari radau tinkamiausia varianta. pirkau, nes norejau. vat duju 'nenoriu, ir vsio'. cia zmogaus reikalas. as siaip irgi noreciau antra mashina, bet su triperiu nenoriu vazinet- visa gyvenima su triperiais pravazinejau, o panasesniai i normalia, negaliu sau leist tiek finansu. beto dabar reikia stabdzius pilnai tvarkyt... vat triperiuka galeciau ir nupirkt uz ju kaina
Best music, best security system, best drive
Oo kodel nieks turbo taimeriu neisideda? Atkristu turbo ausinimo problema...
Gal padarom koki grupini
Gal padarom koki grupini
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Del duju - problema yra NE kure, o sistemoje! Maisytuvine sistema tinka TIK "draw thru" tipo turbai, nes jeigu ja pastatysi tarp turbo ir koliko, tai misinys grybaus del slegio - reduktorius nesupranta slegio(!), jis tam nepritaikytas, o jeigu pastatysi pries turba - bus pilnas cooleris ir slangos duju ir...booom bus labai skaudus.
Na, tipo sako kad LPG sekventas jau su turba gyvena normaliai. Bet as asmeniskai tuo netikiu...
Na, tipo sako kad LPG sekventas jau su turba gyvena normaliai. Bet as asmeniskai tuo netikiu...
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
turi firmos turbiniu reduktoriu, ale vistiek gryba pjauna...ebola wrote:Del duju - problema yra NE kure, o sistemoje! Maisytuvine sistema tinka TIK "draw thru" tipo turbai, nes jeigu ja pastatysi tarp turbo ir koliko, tai misinys grybaus del slegio - reduktorius nesupranta slegio(!), jis tam nepritaikytas, o jeigu pastatysi pries turba - bus pilnas cooleris ir slangos duju ir...booom bus labai skaudus.
Na, tipo sako kad LPG sekventas jau su turba gyvena normaliai. Bet as asmeniskai tuo netikiu...
..
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
plius dar temperaturos skiriasi degimoshemis wrote:as pirkau 200sx su dujom. dabar duju balionuj neliko vietos bagazinej. tai galiu parduot, jei nori. vekia normaliai tiek su ipurskimu, tiek ir su turbina. o del audiniu- meluojat zmones!!! kaip jums ne geda?!!? reikia ne kaimishkiam vaziuot duju statyt, o i sertifikuota duju servisa! ir viskas bus ok. i mano 200 deta lietuvoj priesh 1.5 metu BRC. draugai, pazystami su dujoom vazineja ir neturi bedu, tik kad po metu ar dveju prasideda pirmos problemos. as vanduo kaupiasi balione, ar diafragmas keis reikia, filtrai elektromagnetai... byra variklis galu gale. ten kazkas (girdejau pasakojo) jog ""200sx duju but negali, nes stovi turbina ir ,pastacius dujas, neveiks turbo, mashina netrauks, ir karoce.... brangu bus pastatyt, turbina reik nuiminet....."""" manishkiam nissane viskas veike. tik kad kad duju padavimo slegis yra mazesnis negu benzino padavimo slegis ir tiesiog nuo 5500 apsuku kai dar tuscias balionas dingsta trauka, kol nesumazinsi apsuku. vot. taigi turiu dujas, bet nevazineju- shudas.
skiriasi duju ir benzo misiniu degimo greitis ir temperatura. Todel skiriasi ir ismetimo duju kiekis. Todel skiriasi(bent jau turetu) ir spoolas ir slegis.
Jeigu noretumei sulyginti sitas charakteristikas, reiketu optimizuoti dujoms degima(statyti blokeli) ir atstyguoti misini. Tam reikia geros diagnostines aparaturos,trupucio litu, poros vingiu po plaukais ir daug laiko.
Jeigu noretumei sulyginti sitas charakteristikas, reiketu optimizuoti dujoms degima(statyti blokeli) ir atstyguoti misini. Tam reikia geros diagnostines aparaturos,trupucio litu, poros vingiu po plaukais ir daug laiko.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
na tep dujos sudega greiciau reiketu kiek pavelint degima temperatura ir turetu but didesne na o slegio skirtumo turetum nepajaust o jei per mazai tai pareguliuok neesu duju salininkas bet vaziavimo kaina skirias gan neblogai ~ 18Lt/100kmebola wrote:skiriasi duju ir benzo misiniu degimo greitis ir temperatura. Todel skiriasi ir ismetimo duju kiekis. Todel skiriasi(bent jau turetu) ir spoolas ir slegis.
Jeigu noretumei sulyginti sitas charakteristikas, reiketu optimizuoti dujoms degima(statyti blokeli) ir atstyguoti misini. Tam reikia geros diagnostines aparaturos,trupucio litu, poros vingiu po plaukais ir daug laiko.
tai i savo kibiriuka ir kisiu dujas aisq direct injection ~2.6k luksio gatvei galima ir BRC uz 3,1k na juos skirsis tik purkstukai ir reduktorius pirmu italiski kitu japoniski
na o kodel direct injection tai kad pasiduoda kaip ir benzas o ne
maisytuvai ant oro padavimo nes kai jos pasaudo buna liudnokas
vaizdas na tiesa turiu dar huidaju http://www.cardomain.com/memberpage/542953 tai ten nieks nesilanksto ir neislaksto na bet su nissanu bijociau bijociau paprastas det
maisytuvai ant oro padavimo nes kai jos pasaudo buna liudnokas
vaizdas na tiesa turiu dar huidaju http://www.cardomain.com/memberpage/542953 tai ten nieks nesilanksto ir neislaksto na bet su nissanu bijociau bijociau paprastas det
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
paprasta galima deti i ziguliaugiss wrote:na o kodel direct injection tai kad pasiduoda kaip ir benzas o ne
maisytuvai ant oro padavimo nes kai jos pasaudo buna liudnokas
vaizdas na tiesa turiu dar huidaju http://www.cardomain.com/memberpage/542953 tai ten nieks nesilanksto ir neislaksto na bet su nissanu bijociau bijociau paprastas det