The NISSAN touch...YO-YO wrote: o gale NISSAN Rules arba NISSAN power.
Dragas Palangoje
Jei as dalyvauciau tai mano pagrindinis tikslas butu uzimti ne paskutine vieta. Viskas. Man paciam to uztenktu, o dalyvauciau grynai is sportinio intereso, palangoj vistiek tuo metu busiu, 30lt uz starta - ne kliutis.
2spade: negi manai kad jie tikrai taip pro pirstus ziures i vairavimo patirti?
2spade: negi manai kad jie tikrai taip pro pirstus ziures i vairavimo patirti?
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Kaip iš dievo lūpų
Kaip ten Tado GTiRas, bent tas gal Nissan'us paatstovaus ...
O šiaip jeigu sukišti tiek babkiu, kiek sudėta į visokius 222 ar GTiRa, tai ir celka pradėtų normalų laiką rodyti, ne tiek daug ir atsilikdavau. Aišku 1/4 gali būti ir kitaip.
Vakar turbiną išsiėmiau, 3,14*** Jeigu nepadarysiu, tai į Palangą ir nebevažiuosiu
Kaip ten Tado GTiRas, bent tas gal Nissan'us paatstovaus ...
O šiaip jeigu sukišti tiek babkiu, kiek sudėta į visokius 222 ar GTiRa, tai ir celka pradėtų normalų laiką rodyti, ne tiek daug ir atsilikdavau. Aišku 1/4 gali būti ir kitaip.
Vakar turbiną išsiėmiau, 3,14*** Jeigu nepadarysiu, tai į Palangą ir nebevažiuosiu
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Manau reiks tikrai dalyvaut, nes neseniai pasikeiciau kolektoriaus tarpine tai dabar normaliai traukia, jauciasi kad ~200AG yra. As manau visi NISSAN turetu dalyvaut, bent jau del adrenalino, kuris kaupiasi stovint prie starto linijos.Sheikhas wrote:na su s14 tikrai verta bandyti, taigi ten arkliu ~200 lygiai kaip pas manishke celka.
2Sheikhas tikiuosi kad susitiksim prie starto nors laimeti nesitikiu pas tave juk 4WD.
YO-YO : klisti, 1/8 2wd pries 4wd nelabai turi sansu, o 1/4 situacija kaip reikiant keiciasi.jum us sheikhu butu idomu (man manau irgi)
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
cia tai jau pritariu HASSAN be to JO-JO isskirk pora simteliu kokiems pigiems Lietakams nusipirk "street leegal" dragines padangas(BF Goodrich-is pigesniu) jau turesi keletos metru pranasuma, ir gonkem slegi kilstelk per kelias desimtases ir va tu jau pasiruoses
p.s. vakar maciau DORKO S14!! jau vazineja
p.s. vakar maciau DORKO S14!! jau vazineja
[/quote]Sheikhas wrote: Vakar turbiną išsiėmiau, 3,14*** Jeigu nepadarysiu, tai į Palangą ir nebevažiuosiu
Norejau pasikeisti ishmetimo kolektoriaus tarpine ir dar keleta visokiu modu padaryti, nusemiau turba ir ....
Ashele ishilgai vaikshto ~1mm. Kaip ir daugoka. Kol kas pute normaliai, shiek tiek tepalavosi, sparneliai nieko nekabina. Taigi manau kad visgi reikia remontuoti, kad nebutu blogiau. Kas blogiausia - biudzhetas nulinis.
Spade, turi kokiu ryshiu turbinu remonto sferoje?
Prie to pacio, kas per turbina yra T04E, anapus visi daro hibrida, toyotine CT26 + T04E shalta puse (CT26 sparnuote 45 o T04E - 50mm diametro).
Bet darant hibrida manau kainuos x2 brangiau
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design